Sursa zilnica de feminitate

Lucruri la care nu renunt pentru a-mi pastra frumusetea

Cand vine vorba de frumusete, putem spune ca fiecare femeie are secretele ei. Unele consuma doar legume si fructe, altele prefera sa isi faca zilnic somnul de frumusete sau sa faca zi de zi miscare.

Pentru a-mi pastra frumusetea am si eu cateva trucuri, obiceiuri si produse la care nu renunt, indiferent de circumstante. Sa incepem!

Produsele pe care le folosesc pentru ingrijirea tenului

Cine ma cunoaste stie prea bine ca am avut dintotdeauna probleme cu tenul meu sensibil, iar grija fata de el am dezvoltat-o pe parcurs. Dupa multe sesiuni de informare din bloguri si forum-uri de specialitate, pareri avizate si vizite la dermatolog, am ajuns sa am o rutina zilnica de ingrijire a tenului pe care o respect cu sfintenie, indiferent de locul in care ma aflu. Chiar daca sunt in vacanta, in excursie sau in vizita la niste rude, intotdeauna am cu mine trusa cu minuni care ma ajuta sa am grija de tenul meu. Ce contine? Crema cu factor de protectie solara 50, indiferent de cat de insorit sau innorat este afara, gelul meu preferat de curatat pe care il folosesc de doua ori pe zi, dimineata si seara, crema hidratanta de noapte si crema tratament pentru acnee, pete si urme postacneice. Acesta e un minim de produse pe care il folosesc zi de zi.


Samponul uscat

Da, folosesc foarte des sampon uscat, din cauza faptului ca parul meu are tendinta de a se ingrasa foarte rapid. E o modalitate rapida de a da un boost de energie si volum parului meu subtire. In plus nu mai e nevoie sa il prind sau sa petrec mult timp spalandu-l si aranjandu-l.

Sticla mea cu apa

Probabil ai auzit si tu de multe ori reclama care iti spune ca pentru o viata sanatoasa trebuie sa consumi cel putin 2 litri de apa pe zi. De aceea eu am sticla mea cu apa, pe care o car peste tot cu mine si ma asigur ca beau cel putin 4 sticle de apa pe zi. Apa te hidrateaza si te ajuta sa arati mult mai bine.

Tu la ce ritual de ingrijire nu ai renunta niciodata?